Hoe moet ik mijn product inpakken om het terug te sturen?
Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.
Je verpakte product kun je verzenden in een stevige doos die je goed afsluit.
Product ingepakt? Print je verzendlabel uit of schrijf ons adres en retournummer op de doos. Die vind je in de mail die je van ons hebt ontvangen.
Het herroepingsrecht geldt niet voor bedrijven, het herroepingsrecht is namelijk onderdeel van consumentenwetgeving.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Je kunt binnen 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt, je retour aanmelden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen.
Je hebt 2 opties:
- je product ruilen voor een ander product.
- je product retourneren en je geld terug laten storten.
Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.
Je kunt je keuze aangeven in een email naar retouren@dekabelgigant.nl. Vermeld dan uw ordernummer, het product en indien mogelijk de reden van retourneren. Na 14 dagen repareren wij je product en gelden de bovenstaande opties niet meer.
Mag ik een product thuis uitproberen?
Ja, je mag je product uitproberen zoals je in de winkel ook zou doen.
Bevalt het product niet? Dan kun je deze retourneren. Het is dan wel belangrijk om je product in de originele staat en verpakking terug te sturen. Zo kunnen we er nog iemand anders blij mee maken.
Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?
- Meld je retour aan via retouren@dekabelgigant.nl of bel ons op 088-1466066
- Bereid je product voor op de terugreis:
-
- Pak het goed en stevig in. Gebruik het liefst de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is;
- Verzend de verpakking in een stevige doos die je goed afsluit;
- Verwijder waar nodig je data en account.
- Na het aanmelden van je retour ontvang je een bevestigingsmail met een retournummer en retouradres. Print dit uit of schrijf het retouradres en retournummer op de buitenste doos.
- Stuur het pakketje terug via een PostNL-punt bij jou in de buurt.
Welke retourmogelijkheden heb ik?
Binnen 14 dagen na ontvangst van je product heb je 3 opties:
- je product ruilen voor een ander product;
- je product repareren;
- je product retourneren en je geld terug laten storten.
Na 14 dagen wordt je product altijd gerepareerd.
Je kunt je keuze aangeven in een email naar retouren@dekabelgigant.nl of telefonisch op 088-1466066
Het herroepingsrecht geldt niet voor bedrijven, het herroepingsrecht is namelijk onderdeel van consumentenwetgeving.